• Bedrijven "betalen op rekening"
  • Wij nemen de tijd voor uw kado
  • Voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden
Klantenservice

 

Het pakketje.nl heeft een aantal punten op een rijtje gezet om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

 

Contact
 

De contactgegevens van Het pakketje.nl

Het pakketje.nl
Loefzijde 32
1316 VE Almere
Nederland
036-2600024
Klantenservice@het-pakketje.nl


IBAN: NL11INGB0006202196
BIC:    INGBNL2A
KvK:   59015845
Btw:   NL853280915B01

Betalen
 

De betaalmethode bij Het pakketje.nl

Alle op de webshop genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
 

U kunt op de volgende manieren bij ons betalen:
 

  • iDEAL: U kunt direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u internetbankiert, kunt u direct gebruikmaken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
  • PayPal: U hoeft bij de betaling alleen PayPal te selecteren, vervolgens wordt u gevraagd om in te loggen op uw PayPal-account en de betaling te bevestigen. Voor deze betaalwijze betaalt u een toeslag van € 3,00.
  • Creditcard: Wij accepteren Maestro, Mastercard en Visa. U kunt de creditcardgegevens invoeren via de beveiligde SSL-procedure, wij zorgen dan samen met uw creditcardorganisatie voor een veilige en correcte afhandeling. Voor deze betaalwijze betaalt u een toeslag van € 3,00.



Bezorgen
 

Verzending van uw bestelling

Interne linkOnze pakketten worden bezorgd door PostNL. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail met vermelding van het track & trace-nummer, zodat u de status van uw zending kunt blijven volgen.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn € 4,95 per bezorging. Verzenden buiten Nederland is ook mogelijk, alleen gelden dan andere verzendtarieven.

Levertijd

Wij versturen uw bestelling, mits voor 15.00 uur besteld, binnen 1 werkdag.


Retour
 

Bent u niet tevreden over het door u gekochte artikel, of is het beschadigd, dan kunt u het tegen bepaalde voorwaarden retourneren.

Als het artikel niet is wat u zoekt dan kunt u het, mits compleet, onbeschadigd en indien mogelijk ook in de oorspronkelijke verpakking, binnen 14 kalenderdagen nadat u de koop heeft geannuleerd, retourneren. Laat ons via de contactpagina weten dat u de koop annuleert en stuur het artikel samen met een ingevuld retourformulier retour. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Het pakketje.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Wij storten het aankoopbedrag incl. verzendkosten, binnen 30 dagen, nadat wij het artikel terug hebben ontvangen, op uw rekening. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

Beschadiging bij ontvangst

Als u een artikel ontvangt dat beschadigd is, verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk (binnen 14 kalenderdagen) contact op te nemen met onze Klantenservice onder vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende artikel. Wij nemen uw klacht in behandeling en sturen, als dat nodig is een vervangend artikel. Als het artikel geretourneerd moet worden dan kunt u dit samen met een ingevuld retourformulier opsturen naar Het pakketje.nl, de verzendkosten krijgt u dan van ons terug.
 

Oneigenlijk gebruik

Als het defect val-, stoot- of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is, of het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kunt u geen aanspraak maken op gratis vervanging. Wij adviseren voor het gebruik van de producten altijd de productbijsluiter/gebruiksaanwijzing te raadplegen.
 

Verzending retourneren

Het retourneren van een verzending gaat als volgt:

Klik hier voor het retourformulier

1. Print het retourformulier
2. Vul het retourformulier volledig in
3. Verstuur het pakket met retourformulier naar het volgende adres:

Het pakketje.nl
Loefzijde 32
1316 VE  Almere

Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben, sturen wij een e-mail ter bevestiging.
 

Retour buiten de voorwaarden

Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder factuur terugstuurt, dan kunnen wij het aankoopbedrag niet retourneren. Neem in geval van twijfel contact op met onze Klantenservice.
 

Garantie

Het pakketje.nl staat in voor de deugdelijkheid en bruikbaarheid van haar producten. Mocht er onverhoopt iets defect gaan of het product voldoet niet aan de verwachtingen, neem dan contact met ons op. Daarnaast gelden op onze producten fabrieksgaranties.
 

Klachten

Wij doen onze uiterste best te zorgen dat u tevreden bent over onze producten, het bestel- en verzendtraject, alsmede de manier waarop wij u te woord staan. Heeft u hierover toch een klacht, dan horen wij dat graag van u, zodat we kunnen proberen een oplossing voor uw klacht te vinden. Tegelijkertijd geeft het ons de mogelijkheid onze service te verbeteren.

Het pakketje.nl is ook aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Eventuele klachten kunt u ook laten behandelen bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

U kunt uw klacht indienen via het contactformulier. Na ontvangst sturen wij u een bevestiging per e-mail en nemen wij uw klacht in behandeling. Wij zullen uw klachten binnen 14 kalenderdagen beantwoorden. 

Neem contact op
* Verplichte velden